Thursday 9 January 2014

Untukmu bakal imanku.

Bismillahirahmanirahim...

Ya allah, mungkin diriku ini bukanlah matahari yg setiap siang menerangi bumi tapi aku akn cuba menjadi cahaya yg ketika hatimu kelam.

Mungkin diriku ini juga bukanlah bumi yg luas yg memudahknmu untuk bergerak tapi aku akn berusaha menjadi ruang kosong di mana di situ tercipta satu ruang untuk kau mencurahkn segala perasaan.

Mungkin aku bukanlah jua angin yg mampu menyejukknmu ketika dirimu merasa panas, tapi akn ku usaha utk menjadi sperti kipas penyejuk yg dpt engkau gunakan disaat kau mmrlukannya.

Mungkin aku bukanlah malaikat yg dpat membaca fikiranmu tapi aku akn cuba utk mnjadi buku yang sentiasa bersedia utk menampung curahan segala suka dan dukamu.

Mungkin aku bukanlah hujan yg dpat menyirami semesta alam, tapi aku berusaha menjadi embun yg menyegarkan jiwamu.

Duhai sang pemilik hati, ssungguhnya jdohku rahsia illahi,.. selagi hayat ku dikandung badan ku mngharapkan Engkaulah Pemilik hati dan Jodoh yg trbaik dri Allah utkku
Aku akn berusaha mmbahagiaknmu dgn sgla kemmpuanku, bahagiamu adalah senyumanku, dukamu adalah perihku.

special for you Calon jodohku yg trtlis di luh manfuz.

No comments:

Post a Comment